12 Aralık 2013 Perşembe

Gün 11. İlk işiniz hakkında yazın.

Hahahaha.İlk para kazandığım iş puantajlık. Cok kel alaka ama para için yaptığım bir iş oldu.Beyoğlunda bir stüdyoda.Arkadaşım Ayşegülün babası sinema işiyle uğraşıyodu.Bana İngilizce biliyosan para kazanmak istermisin dedi.Bende tabiiki deyip atladım işe. Puantajlık demek;Hani filmlerde alt yazılar görüyorsunuz.İşte onların nezaman erkanda çıkması gerektiğini belirleyen kişilere deniyor,elinizde bir makara filmi sararken dinliyorsunuz bu arada izlemiyorsunuz.cumlenin başladığı yerin üzerine bir puan yapıştırıyosunuz.Diğer bir birimde oralara alt yazıları yerleştiriyor Çok komikti.Bir kere yaptım bu işi.Hiç unutmuyorum.20.000.000 TL. kazanmıştım. Bu parayla bir çeyrek altın alınabiliyodu.Bende çıkışta taksimde yürürken bir kuyumcuya girip hemen çeyrek altınımı almıştım.Eve gidince anneme verdim altını.Çok duygulandı.O günden beri pek bereketlidir kazandığım her kuruş çok şükür...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder