28 Aralık 2013 Cumartesi

Gün 17. Bugüne kadar yaptığınız en güzel tatili yarattığınız bir karakter yaşamış gibi anlatın.

Oh la la... Paris 2003, 9 Şubat... Ben ve şuanda eşim olan ama ozaman sadece peşimi bırakmadığı için benimle Parise gelen kocam. Ne karakter yaratıcam işte karakterler gerçek hayattan alınma. 9,10,11,12,13,14,15,16,17 tam 9 gün. Elimizde bir gezi kitabı.Ansiklopedi de diyebiliriz,oradan oraya gezdik. Çooook güzel yemekler yedik.Benim iş aşkımdan 4 koca günü ben fuarda geçirdim.4 güne ne gerek vardıysa... 1 bilemedin 2 günde bitir işini gez dolaş.Yok ben beceremedim. Bu sebepten Eiffel 'e gecenin bir vakti çıktık.Sacre coeur klisesine ve molin rouge 'a da karanlıkta gittik. La Fayette saatler geçirdik,Champs Elysees'e den ayrılmak istemedik,pompidue da sergi gezdik.istiridye yedik, Disneyland 'e gittik.Birlikte 9 gün nasıl geçti anlamadık bile.Zaman yetmedi, Louvre müzesine girmedik bile...HErşeye rağmen hayatımın en güzel tatiliydi. 14 Şubatta şimdiki eşimden ilk evlenme teklifini aldım.Daha henüz başlamıştık ilişkimize bişey söylemek için erkendi... 2 sene sonra 2005 ,9 Şubatta kar yağarken ailelerimizle birlikte küçük bir merasimle yüzüklerimizi taktık. İyiki o tatil olmuş,iyiki birbirimizi o tatilde tanımışız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder