6 Aralık 2013 Cuma

Gün 5. Bir rüyanızı veya kabusunuzu hikaye şeklinde yazın.

Anneannemlerin yaşadığı Zonguldaktaki evdeyim.Müstakil evin mutfakta küçük bir balkonu var.Akşam televizyon seyrederken hep birlikte birden mutfaktan ses geliyor. Anneannemle birlikte gidip kapıyı açıyoruz.Bir sokak çingenesi sırtında çuvalı kap kacak istiyo.Anneannem kaplara bakmak için arkasını döndüğünde çingene beni sırtına yuklenip ağzımı kapatıp evden kaçırıyo ve uzaklaştırıyo.Bağırmaya çalışıyorum bağıramıyorum.Ağzım mühürlenmiş gibi... Bu rüyayı gördüğümde belki ilkokula bile gitmiyodum.Bu rüyadan yıllar sonra Zonguldaktaki o evden bir gün ağzım mühürlenmiş içim burkulmuş bir daha dönmemek üzere ayrılmıştım.Artık ne o eski ev ne içindeki sıcaklık ne de içinde oynadığımız güzel bahçe var.Yerine bir apartman ve içinde mutlu yaşayan başka insanlar var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder