17 Aralık 2013 Salı

Gün 15. İyi ya da kötü, herhangi bir çocukluk anınıza yeniden hayat verin, bugünkü içgörülerinizle tekrar bakın.

Merve, Sena, ben bir apartmanda yaşları birbirine yakın 3 kız cocuguyduk. Bütün oyunlar hep birlikte oynanırdı.Merveyle annelerden dolayı daha sık bir araya geliyorduk. Birgün bana Merve gelip Senayı çekiştirdi.Bende aaa öylemiymiş deyip bide üstüne evet ya bana böyle yapıyo dedim. Sonra Sena geldi.Merveyi çekiştirdi.Ben aynı şekilde Senayada aaa öylemiymiş deyip bide bana böyle yapıyo dedim. Meğer bunlar anlaşmışlar beni kandırıyolarmış.Sonra bir araya geldik.Bunlar benim yüzüme vurdular bu durumu.Bende evet söyledim ,sende söylediğin için diye kendimi savundum kendimce:) İyikide yapmışlar.Kimse hakkında arkasından konuşmamayı daha okula bile gitmeden öğrenmiş olmuştum.Ve nekadar yakın olursan ol kimseye güvenme.HAtta kimse hakkında kötü konuşma. Ne güzelmiş çocukluk.Ne güzelmiş deneyim ederek hayata başlamak. İyiki varsınız çocukluk arkadaşlarım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder